Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Herní engine v Silverlightu
Šebedovský, Richard ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V první kapitole je úvod do světa herních enginu, dále jsou vzpomenuty cíle této práce a motivace. V druhé kapitole následuje představení jednotlivých využitých nástrojů a technologií včetně porovnání platformy Microsoft Silverlight s platformou Adobe Flash. Třetí kapitola popisuje řešení které existovaly v čase psaní této práce. Čtvrtá kapitola popisuje popis herního enginu a návrh jednotlivých částí enginu. Samotný postup tvorby enginu je popsán v páte kapitole. Jednotlivé části zahrnují popis herní smyčky a více možností jak ji realizovat, vykreslování mapy, herní objekty, jejich hierarchie a jejich využití, spracovaní uživatelských vstupů z klávesnice a myši, systém řídící pohyb objektů po mapě, jejich animaci, systém událostí, efekty počasí a pixel shader efekty, zvukový systém a nakonec editor map. Šestá kapitola obsahuje výsledky testů a jejich vyhodnocení. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce a jsou představeny návrhy pro další rozšiření. Pŕílohy obsahují detailní popis formátu, v kterém se ukládají mapy, obsah přiloženého CD, ukázkový kód v jazyce XAML a v jazyce HLSL.
Herní engine v Silverlightu
Šebedovský, Richard ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V první kapitole je úvod do světa herních enginu, dále jsou vzpomenuty cíle této práce a motivace. V druhé kapitole následuje představení jednotlivých využitých nástrojů a technologií včetně porovnání platformy Microsoft Silverlight s platformou Adobe Flash. Třetí kapitola popisuje řešení které existovaly v čase psaní této práce. Čtvrtá kapitola popisuje popis herního enginu a návrh jednotlivých částí enginu. Samotný postup tvorby enginu je popsán v páte kapitole. Jednotlivé části zahrnují popis herní smyčky a více možností jak ji realizovat, vykreslování mapy, herní objekty, jejich hierarchie a jejich využití, spracovaní uživatelských vstupů z klávesnice a myši, systém řídící pohyb objektů po mapě, jejich animaci, systém událostí, efekty počasí a pixel shader efekty, zvukový systém a nakonec editor map. Šestá kapitola obsahuje výsledky testů a jejich vyhodnocení. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce a jsou představeny návrhy pro další rozšiření. Pŕílohy obsahují detailní popis formátu, v kterém se ukládají mapy, obsah přiloženého CD, ukázkový kód v jazyce XAML a v jazyce HLSL.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.